شرکت مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی آرکا افتخار دارد میزبان شما در سیزدهمین نمایشگاه IranConMin سالن شماره ۷، غرفه شماره ۱۸ باشد. معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت آرکا در حوزه تامین تصاویر ماهواره ای دقت بالا، نقشه برداری با پهپاد و خدمات مشاوره اکتشاف معدن و بحث و تبادل نظر با متخصصین فعال در این حوزه از اهداف اصلی ما برای حضور در این نمایشگاه و رویداد مهم معدنی به شمار می‌رود.

پوستر حضور آرکا در ایران کان مین 2017

برنامه‌های جانبی

شرکت آرکا در روز اول این نمایشگاه اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع دانش زمین‌آمار در مطالعات ارزیابی منابع و ذخایر معدنی، اختیار یا الزام” با ارائه آقای دکتر محمد صفا، از ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن ۱۱، محل اجتماعات خانه معدن ایران نموده است. در این کارگاه لزوم توجه به مباحث زمین آماری در مطالعات تخمین ذخیره مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در روزهای دوم و سوم این رویداد نیز پنج پنل تخصصی برگزار خواهد شد:

  • معادن، منابع طبیعی و محیط زیست به ریاست جناب آقای دکتر عیسی کلانتری (معاون محترم ریاست جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست) و جناب آقای دکتر جعفر سرقینی (معاون محترم معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت)
  • استراتژی معدن و چالش‌های ساختاری اجریی آن به ریاست جناب آقای دکتر مهدی کرباسیان (معاون محترم و وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران – ایمیدرو)
  • سرمایه‌گذاری، تامین مالی و استانداردسازی بر پایه اقتصاد معدنی به ریاست جناب آقای مهندس مسعود خوانساری(رییس اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن تهران)
  • استراتژی زنجیره فولاد در افق ایران ۱۴۰۴ به ریاست جناب آقای دکتر بهرام سبحانی(مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه)

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدنی، ماشین آلات راه سازی و ساختمان و صنایع وابسته – ایران کان مین ۲۰۱۷ با افتتاحیه آقای مهندس شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از روز شنبه مورخ ۱۳/۸/۹۶ و با مشارکت گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه معدن کان مین

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *