نقشه برداری معدن و صنایع معدنی

بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی با پی‌جویی، کشف، ساخت‌وساز، بهره‌برداری و توسعه و نگهداری تاسیسات گرانبها در نواحی دور و اغلب با دسترسی‌های مشکل و چالش‌های حضور در منطقه همراه هستند.
ما با بهره‌گیری از تکنولوژی روز ماهواره و پهپاد، دسترسی به این مناطق را آسان و هزینه و ریسک حضور در آنها را کم کرده‌ایم. تجربه بسیار بالای ما در خدمت رسانی به معادن و صنایع معدنی از امتیازهای خاص شرکت آرکاسایمپ می باشد.

_

آنچه کارشناسان و مدیران نیاز دارند

_
صحت‌سنجی آسان
و کم‌هزینه نتایج
داده‌هایی برای ارزیابی و امکان‌سنجی‌ تصمیمات مختلف
مستندسازی و نظارت
بر پیشرفت پروژه
اجرای عملیات با هزینه کم
و در زمان کوتاه
نظارت مستمر‌ بر رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی‌
داده‌های قابل اطمینان برای طراحی‌های مهندسی

آنچه انجام می دهیم

خدمات تخصصی حوزه معدن و صنایع معدنی

 نقشه‌ برداری محدوده‌های اکتشاف، کانسار‌های معدنی و کارخانه‌های فراوری در سراسر کشور را از خدمات ارزنده و بی مانند شرکت ما در حوزه معادن و صنایع معدنی محسوب می باشد.

تشخیص تغییرات فرونشست و جابه‌جایی‌های زمین(در حد میلیمتر) ناشی از فعالیت‌های معدنی و صنایع معدنی با استفاده از داده‌های ماهواره‌ ای راداری از خدمات مسیر است. 

تشخیص و ثبت تغییرات و محاسبه احجام جابه‌جاشده اعم از حجم‌های استخراجی و یا دپوشده مواد معدنی با استفاده از تصاویر ماهواره‌ ای و تصاویر هوایی پهپادی در معادن و صنایع معدنی یکی از خدمات بسیار مهم ما محسوب می شود. 

با استفاده از تصاویر ماهواره‌ ای متناوب فعالیت‌های یک معدن یا و صنایع معدنی را زیر نظر گرفته و گزارشات مورد نیاز برای پیش‌بینی‌های لازم را به کارفرمایان خود ارائه می دهیم. 

تصاویر ماهواره‌ ای آرشیوی منبع بسیار ارزشمندی از گذشته هستند. این تصاویر دارای شناسنامه‌(متا دیتا) بوده و در دعاوی حقوقی توسط دادگاه یا کارشناسان رسمی دادگستری قابل استناد هستند.

تهیه نقشه زمین شناسی معدن و صنایع معدنی

تهیه و تولید نقشه‌های دقیق زمین‌شناسی توسط زمین‌شناسان و مهندسین اکتشاف با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماهواره‌ای و پهپادی به صورت کاملاً حرفه ای انجام می پذیرد

درخواست مشاوره رایگان

 

به مشاوره

نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید

و سوال خود را از یک کارشناس بپرسید

آنچه انجام داده‌ایم

برخی پروژه‌های تخصصی حوزه معدن و صنایع معدنی