صنایع نفت گاز و انرژی با پی‌جویی، کشف، ساخت‌وساز، بهره‌برداری و توسعه و نگهداری تاسیسات گرانبها در نواحی دور و اغلب با دسترسی‌های مشکل و چالش‌های حضور در منطقه همراه هستند. ما با بهره‌گیری از تکنولوژی روز ماهواره و پهپاد، دسترسی به این مناطق را آسان و هزینه و ریسک حضور در آنها را کم کرده‌ایم و خدمات نقشه برداری ارزنده ای در صنایع نفت گاز و انرژی ارائه می دهیم.

_

آنچه کارشناسان و مدیران نیاز دارند

_
صحت‌سنجی آسان
و کم‌هزینه نتایج
داده‌هایی برای ارزیابی و امکان‌سنجی‌ تصمیمات مختلف
مستندسازی و نظارت
بر پیشرفت پروژه
اجرای عملیات با هزینه کم
و در زمان کوتاه
نظارت مستمر‌ بر رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی‌
داده‌های قابل اطمینان برای طراحی‌های مهندسی

آنچه انجام می‌دهیم

خدمات تخصصی حوزه صنایع نفت گاز و انرژی 

نقشه، اساس و مبنای بسیاری از طرح ها بوده و تصمیمات مهم بدون نقشه‌های به‌روز می‌تواند بسیار مخاطره‌آمیز باشد.
با نقشه برداری دقیق و بهینه محدوده‌های اکتشاف و استخراج و میادین نفت و گاز و سایت احداث انواع تاسیسات نظیر پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها و همچنین نقشه برداری از تأسیسات و ابنیه و به‌روزرسانی تغییرات می‌توانیم بستر قابل اطمینانی برای برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات مهم شما ایجاد نماییم.

نقشه برداری نیروگاه بادی

با استفاده از تصاویر ماهواره‌ ای متناوب می‌توان فعالیت‌های یک پالایشگاه، نیروگاه یا سایت‌های بهره‌برداری را زیر نظر گرفت.
یکی از ابزارهایی که تولیدکنندگان و بازرگانان برای تحلیل بازار از حیث تولید و عرضه انجام می‌دهند، تخمین سطح فعالیت‌های یک پالایشگاه و پیش‌بینی زمان تعطیلی دائم یا موقت آن است. آنها می‌توانند با دریافت و تحلیل‌های اتوماتیک تصاویر ماهواره‌ای، تعطیلی یک پالایشگاه را شش ماه قبل از اعلام رسمی آن پیش‌بینی نمایند.

فرونشست یک زلزله خاموش بوده و می‌تواند همانند یک بمب ساعتی با مخاطرات بسیار جدی همراه باشد. خوشبختانه امروزه تشخیص تغییرات فرونشست و جابه‌جایی‌های زمین (در حد میلیمتر) با استفاده از داده‌ های ماهواره‌ ای راداری امکان‌پذیر است.

تصاویر ماهواره‌ ای منبع بسیار ارزشمندی از گذشته و آینده هستند.
این تصاویر دارای شناسنامه‌(متا دیتا) بوده و در دعاوی حقوقی توسط دادگاه یا کارشناسان رسمی دادگستری قابل استناد هستند.

درخواست مشاوره رایگان

 

به مشاوره

نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید

و سوال خود را از یک کارشناس بپرسید

آنچه انجام داده‌ایم

برخی پروژه‌های تخصصی حوزه صنایع نفت گاز و انرژی