نقشه‌ برداری هوایی

محدوده معدنی مس سریدون

شرکت آرکاسایمپ در همکاری با شرکت ملی صنایع مس ایران در فروردین سال ۱۴۰۰، مفتخر در نقشه برداری هوایی با استفاده از پهپاد از محدوده معدن مس پورفیری سریدون با مساحت ۱۴۰۰ هکتار شد. عملیات میدانی این پروژه بزرگ، چهار روز توسط دو اکیپ میدانی و با استفاده از دو دستگاه پرنده Inspire-2 با موفقیت به انجام رسید.  

تولید نقشه‌ های توپوگرافی به مقیاس ۱:۱۰۰۰، مدل های رقومی ارتفاعی، تصویر ارتو با کیفیت بالا و برداشت ۱۵ حلقه گمانه‌های موجود در منطقه از اقدامات انجام شده در این پروژه به شمار می‌رود.

ذخیره مس سریدون  در ۳ کیلومتری شمال خاور معدن سرچشمه قرار دارد. به گزارش شرکت صنایع ملی مس ایران تعداد گمانه های این محدوده از ۱۵ حلقه در سال ۱۴۰۰  به ۱۰۶ حلقه با متراژی بیش از ۹۳ هزارمتر در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته که منجر به شناسایی منبع زمین‌شناسی با تناژی حدود ۳ میلیارد تن با عیار متوسط ۰٫۴۲ درصد مس شده است. گمانه‌های درحال حفاری همچنان در ماده معدنی قرار داشته و مرز کانه‌زایی هنوز بسته نشده است لذا توسعه عملیات حفاری در دستور کار قرار گرفته که بر این اساس حفر ۶۰ حلقه گمانه با متراژی بیش از ۸۰ هزار متر در مرحله دوم طراحی شده و در دست انجام است که براین اساس پیش‌بینی می‌شود منبع زمین‌شناسی برآورده شده، تا ۴ میلیارد تن افزایش یابد.

کارفرماشرکت صنایع ملی مس ایران
خدماتنقشه برداری هوایی
موقعیتکرمان
تاریخ۱۴۰۰
وسعت۱۴۰۰ هکتار
بازارگاهمعدن و صنایع معدنی
نقشه برداری از محدوده معدنی مس سریدون
_

خدمات و محصولات پروژه

_

نقشه توپوگرافی

معدن مس سریدون

همپوشانی تصویر ارتو و مدل رقومی ارتفاع

ارتوفتو مس سریدونdsm مس سریدون

مدل سه بعدی

نمای نزدیک خروجی ها

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *