سامانه‌ های اطلاعات مکانی

توسعه سامانه های اطلاعات مکانی (GIS) و پایگاه های مربوطه به منظور ذخیره‌سازی و مدیریت این اطلاعات با امکان دسترسی از انواع محیط‌های نرم‌افزاری صورت می‌گیرد. طراحی، بهینه و پیاده‌سازی درست این پایگاه‌ها منجر به تسهیل مدیریت و دسترسی سریع و بهره‌برداری بهینه از اطلاعات مورد نیاز می‌گردد. ما در شرکت آرکا با بهره‌مندی از تخصص، خلاقیت و نوآوری نیروهای خود و همچنین با اتکا بر تجربه‌ای که طی سال‌ها بررسی فرایندها و انواع گردش کاری کسب نموده‌ایم، امکان تولید سیستم های مدیریت اطلاعات مکانی توسعه یافته مطابق با نیاز کاربری‌های متعدد را فراهم آورده‌ایم.

خدمات تخصصی توسعه سامانه‌ های اطلاعات مکانی

طراحی، پیاده سازی و مدیریت پایگاه های داده های مکانی

طراحی، بهینه و پیاده‌سازی درست پایگاه های داده های مکانی منجر به تسهیل مدیریت و دسترسی سریع و بهره‌برداری بهینه از اطلاعات مورد نیاز می‌شود.

توسعه نرم‌افزارها و افزونه‌های رومیزی

برنامه نویسی در محیط آرک آبجکت ها، برنامه نویسی پایتون با تسلط بر کتابخانه Arcpy برای تولید افزونه‌های مختلف در محیط نرم افزار ArcGIS با تکیه بر توسعه و پیاده‌سازی الگوریتم‌های تحلیلی و گردش کار در حوزه‌های تحلیل‌های سه بعدی، تحلیل شبکه و تحلیل مکانی از خدمات ما در این بخش است.

تولید سامانه WEBGIS

توسعه سامانه های اطلاعات مکانی تحت وب (WebGIS)

شرکت آرکا با تجمیع چندین سال تجربه گروه فنی خود موفق به تولید یک زیرساخت اطلاعات مکانی قدرتمند با کلیه ابزارهای مورد نیاز از قبیل ابزارهای ورود اطلاعات، انواع ابزار ترسیم عوارض نقشه(پلی‌گون، خط، و نقطه)، ابزارهای اندازه‌گیری مسیر، مساحت و سایر ابزارهای جانبی دیگر مثل ثبت‌نام و تعریف سطوح دسترسی، popup یا نمایش آنی مشخصه‌های یک آبجکت بر روی نقشه، گزارش‌گیری در قالب جدول، نمودار و نقشه شده است.
زیر ساخت مذکور قابلیت سفارشی‌سازی برای انواع کاربری‌ها را داشته و در نتیجه امکان تولید انواع سامانه‌های مورد نیاز بسیاری از صنایع و مراکز خدماتی در اسرع وقت فراهم گشته است. یکی از سامانه‌هایی که تولید آن در دستور کار گروه قرار گرفت، سامانه بانک بود که اولین نسخه از آن تحت عنوان جویا بانک تولید گردید.

تولید اپلیکیشن Mobile GIS

توسعه اپلیکیشن های مکانی (MobileGIS)

تلفن‌های همراه به علت اینکه به سنسورهای ارزشمندی چون GPS، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مگنتومتر، دوربین عکاسی و فشارسنج مجهز هستند، با تکیه بر اپلیکیشن‌های مکانی، ابزارهای بسیار مناسبی برای مشاهده، برداشت و حتی تحلیل داده های مکان محور در محیط‌های داخلی و خارجی به شمار می‌روند. ما با به کارگیری تکنولوژی واقعیت افزوده و ترکیب دنیای مجازی و حقیقی گام مهمی در تولید اپلیکیشن‌های مکانی با کارایی بالا نهاده‌ایم.

درخواست مشاوره رایگان

 

به مشاوره

نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید

و سوال خود را از یک کارشناس بپرسید