وب سایت ما یکی از مهمترین راه های ارتباطی شرکت جهت معرفی محصولات و خدماتمان، دریافت سفارشات و درخواست‌های مشتریانمان محسوب می‌شود. لذا همواره رویکرد خاصی نسبت به اثربخشی و تسهیل ارائه خدمات و محصولاتمان از این طریق داشته‌ایم.

وب سایت جدید شرکت آرکا حاصل چندین ماه تلاش همکاران‌مان در بخش‌های مختلف است و طی آن زیرساخت، محتوا و قابلیت‌های آن به نحو چشم‌گیری بهبود یافته است. امید است مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

در ادامه در مورد برخی از مهمترین تغییرات ایجاد شده توضیحاتی آورده‌ایم.

اگر از تغییرات زیربنایی وب سایت که به ما اجازه بهبود و به‌روزرسانی سریعتر و بهتر وب‌سایت در آینده را می‌دهد، بگذریم، ساختار نمایش محصولات و خدمات و پشتیبانی از مشتریان و مخاطبان به نحو زیر تغییر پیدا کرده است:

  1. تصاویر ماهواره ای و مدل های رقومی ارتفاعی با عنوان «محصولات» به جای «محتوای مکانی» طبقه‌بندی شده‌اند.
  2. داده های راداری به عنوان محصولات جدید آرکا در وب‌سایتمان معرفی گردید.
  3. جزئیات بیشتری از محصولات معرفی شده برای مخاطبان ارائه گردیده تا بدین‌وسیله فرایند انتخاب نوع محصول مورد نیاز تسهیل یابد.
  4. دسته‌بندی خدمات قابل ارائه با توجه بازخوردهای بدست آمده از مخاطبانمان و تجارب بدست آمده تغییر پیدا کرده است. این تغییرات در راستای معرفی هر چه بهتر توانمندی‌ها و قابلیت‌هایمان صورت گرفته است.
  5. ساختار گرافیکی و متن به کارگرفته شده به نحوی است که مخاطب در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین دریافت اطلاعات را از وب سایت داشته باشد.
  6. فرم‌های ثبت سفارش خدمات و تصاویر ماهواره ای بهبود یافته‌اند و با اتصال به سامانه CRM شرکت، فرایند پاسخ‌گویی و پیگیری سفارشات را ساده‌تر نموده‌اند.
  7. زیرساخت تولید، نشر و نمایش نمونه کارهایمان بهبود یافته است.
  8. زیرساخت وبلاگ آرکا به عنوانی بخشی که معرف تولیدات محتوایی به‌روز شده‌‌ی ماست، بهبود یافته است.
  9. امکان گفت و گوی آنلاین (چت) برای تسهیل هرچه بیشتر فرایند پاسخگویی ما به جامعه مخاطبانمان راه‌اندازی گردید.
  10. بخشی با عنوان دانشنامه آرکا برای تشریح و تبین برخی واژه‌های تخصصی و مرسوم موجود در سایت راه‌اندازی شد. این دانشنامه ان‌شالله با کمک شما به تدریج توسعه خواهند یافت.

در آخر از نواقص احتمالی وب سایت جدید که در حال بهبود و توسعه است پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. بارخوردها، نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *