در روز دوم خرداد ماه، نشست صمیمانه‌ای با حضور رئیس محترم سازمان فضایی ایران، رئیس محترم پژوهشگاه فضایی ایران و چند تن دیگر از مسئولین محترم این سازمان به همراه مدیریت و اعضای شرکت مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی آرکا در محل این شرکت برگزار شد.

بازدید رئیس محترم سازمان فضایی ایران از شرکت آرکا

در این نشست رئیس محترم سازمان فضایی ایران، جناب آقای دکتر براری به همراه رئیس محترم پژوهشگاه فضایی ایران، جناب آقای دکتر صادقی نائینی به تبیین چالش‌ها و چشم‌اندازهای پیش‌روی صنعت فضایی و سنجش از دور کشور پرداخته و نقش شرکت‌های خصوصی در این زمینه را بسیار مهم و خطیر دانستند.

در این جلسه مدیر شرکت آرکا، جناب آقای مهندس حسینی به ارائه توانمندی‌های شرکت در حوزه سنجش از دور، سیستم اطلاعات مکانی، فتوگرامتری و تولید نقشه هوایی پرداخته و برخی از پروژه‌های بزرگ و موفق شرکت آرکا را معرفی نمودند. تولید نرم‌افزار مکان‌یاب و راهنمای شهری از دیگر توانمندی‌های این شرکت بود که مورد استقبال و تحسین جناب آقای دکتر براری نیز قرار گرفت.

در این دیدار، رئیس سازمان فضایی ایران از تجهیزات به‌روز نقشه برداری هوایی از جمله پهپاد عمود پرواز و بال ثابت و سیستم‌های پردازش و تولید نقشه شرکت آرکا نیز بازدید نموده و از سوی کارشناسان شرکت آرکا توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد و مشخصات آنها بیان شد.

پهپاد عمود پرواز آرکا

در پایان این جلسه، از تیم قوی، خدمات، توانمندی‌ها و نقش موثر شرکت آرکا در تامین سریع و به‌موقع تصاویر ماهواره ای تجاری و همچنین حضور قوی و رضایتمند در بازار نقشه برداری هوایی با پهپاد قدردانی شد.

شرکت آرکا از حمایت مسئولین عالی‌رتبه دولتی از شرکت‌های خصوصی تقدیر و تشکر نموده و آرزو دارد این روند در تمامی قسمت‌ها جاری شود تا شاهد رونق و شکوفایی واقعی در زمینه‌های تخصصی مختلف باشیم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *