شرکت مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی آرکا، افتخار دارد میزبان شما در چهاردهمین نمایشگاه  IranConMin(سالن شماره ۱۰-۱۱، غرفه G21) باشد. معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های این شرکت در حوزه تامین تصاویر ماهواره ای دقت بالا، نقشه برداری با پهپاد و خدمات مشاوره اکتشاف معدن و بحث و تبادل نظر با متخصصین فعال در این حوزه از اهداف مهم شرکت آرکا از حضور در این نمایشگاه و رویداد مهم معدنی است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان و صنایع وابسته(ایران‌ کان‌ مین ۲۰۱۸) از روز جمعه مورخ ۹۶/۰۸/۱۱ و با مشارکت گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

iranconmin 2018

شرکت مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی آرکا به عنوان نماینده انحصاری ماهواره های Spot6/7 و تنها نماینده رسمی تصاویر ماهواره ای GaoFen-2 و SuperView-1 و همچنین با در اختیار داشتن هر دو نوع کلاس پرنده عمود پرواز و بال ثابت و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته و به‌روز، آمادگی دارد تا جلسات بحث و تبادل نظر با متخصصین و فعالین حوزه معدن و صنایع معدنی را در محل غرفه این شرکت برگزار نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *