شرکت مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی آرکا، همراه با شرکت های Azercosmos از کشور آذربایجان و مهندسین مشاور نقشه پرداز رایانه مفتخر است، در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۷(غرفه ۶۸) میزبان جامعه بزرگ مهندسین نقشه بردار و شاخه‌های مرتبط با آن باشد. از اهداف حضور ما در این رویداد بزرگ نقشه برداری می‌توان به معرفی پیشرفت‌های اخیر شرکت در زمینه تامین نیازهای تصاویر ماهواره ای رزولوشن بالا و بسیار بالا، معرفی توانایی‌های شرکت در زمینه نقشه برداری و نشست تخصصی با کارفرمایان این حوزه اشاره کرد.

پوستر حضور آرکا در نمایشگاه ملی ژئوماتیک 97

بیست و پنجمین نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۹۷ از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰ و با مشارکت گسترده شرکت‌های داخلی در محل سازمان نقشه برداری کشور برگزار خواهد شد.

شرکت آرکا به عنوان نماینده انحصاری ماهواره های Spot6/7 و تنها نماینده رسمی تصاویر ماهواره ه­ای GaoFen-2  و SuperView-1 و همچنین با در اختیار داشتن هر دو نوع کلاس پرنده عمودپرواز و بال ثابت و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته و به‌روز، آمادگی دارد تا به منظور آشنایی مخاطبین محترم با فرآیند انجام پروژه‌های شرکت، جلسات بحث و تبادل نظر با متخصصین و فعالین حوزه نقشه برداری و شاخه­‌های وابسته را در محل غرفه این شرکت برگزار نماید.

همچنین، همایش ژئوماتیک ۹۷ در روزهای سی‌ام آبان و یکم آذر ماه ۱۳۹۷ همراه با نمایشگاه ژئوماتیک ۹۷ در محل سازمان نقشه برداری کشور برگزار می‌شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *