آرکاسایمپ همواره از همکاری با نیروها و گروه‌های متخصص که از انگیزه و دانش بالایی برخوردارند استقبال می‌کند. اگر شما نیز ایده‌های خلاقانه‌ای دارید و علاقه‌مند به همراهی با تیم رو به گسترش ما هستید لطفاً درخواست خود را از طریق فرم زیر و یا آدرس الکترونیکی careers@arcamap.com ارسال کنید.

وارد کردن فیلدهایی که با علامت * مشخص شده است، الزامی می‌باشد.

به دنبال چه نوع همکاری هستیم؟

زمینه‌های تخصصی فعالیت ما نقشه‌برداری هوایی با پهپاد، تأمین و پردازش داده‌های ماهواره‌ای تجاری است. ما در اجرای پروژه‌های خود به دنبال روش‌ها و تکنیک‌های نوگرایانه هستیم. همکاری‌های حرفه‌ای در حوزه‌های نقشه‌برداری، فناوری‌های پهپادی، سنجش از دور و فناوری اطلاعات همواره در برنامه‌های شرکت آرکا قرار داشته است.

همکاری در پروژه های نقشه برداری

در شرکت آرکا، از توسعه روابط حرفه‌ای و همکاری در پروژه‌ها استقبال می‌کنیم. با توجه به اینکه نقشه‌برداری هوایی با پهپاد، بخش عمده‌ای از پروژه‌ها و خدمات شرکت آرکا را تشکیل می‌دهد، در صورتی که تخصص شما نقشه‌برداری است، در زمینه ساخت و تولید پهپاد فعال هستید یا با بکارگیری پهپادها در نقشه‌برداری آشنایی دارید، فرم همکاری را تکمیل فرمایید.

تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌ های پژوهشی

همکاری در پژوهش‌ها می‌تواند رابطه‌ای دوطرفه میان آرکا و شما باشد؛ چنانچه برای اجرای پروژه خود، نیاز به مشاوره، خدمات و یا محصولات ما دارید، همکاری با شما افتخار بزرگی برای ما خواهد بود. همچنین اگر امکان بکارگیری مهارت‌های شما در شرکت آرکا در تحقیقات و توسعه‌ها وجود داشته باشد، از آن استقبال می‌کنیم.

توسعه ایده های کاربردی

در صورتی که امکان اجرای ایده‌های خلاقانه شما به دلایل خاصی مانند محدودیت‌های سرمایه‌گذاری، نیاز به تیم تخصصی و یا تجهیزات مورد نیاز، تا کنون امکان‌پذیر نبوده است، اطلاعات خود را در فرم همکاری ثبت فرمایید. راهکارهای اصولی برای همکاری وجود خواهد داشت.

فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار

با توجه به روند رشد روزافزون تکنولوژی و شاخه‌های وسیع علوم داده، شرکت آرکا نیز در حوزه‌هایی که بتواند داده‌ها و خدمات اولیه مورد نیاز این حوزه‌ها را تأمین نماید، وارد همکاری خواهد شد.

استخدام در شرکت آرکا

شرکت آرکا به منظور توسعه نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های گوناگون، اقدام به جذب نیروهای دائم یا پاره‌وقت می‌کند. آگهی‌های استخدام ما علاوه بر انتشار در وبسایت‌های معتبر شغل‌یابی، همواره بر روی وبسایت و صفحات اجتماعی آرکا نیز منتشر می‌شوند. برای آگاهی از آخرین اخبار مرتبط با جذب نیرو، به بخش وبلاگ مراجعه فرمایید یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

در هر حال، حتی اگر آگهی فعالی هم بر روی وبسایت قرار نداشته باشد، در صورتی که به حوزه‌های فعالیت ما علاقه‌مند هستید و پتانسیل کافی را در خود می‌بینید، فرم همکاری را پر کنید یا با ما تماس بگیرید. اگر زمینه تخصصی شما یکی از موارد زیر است، با احتمال بیشتری مهارت‌های شما مورد نیاز ما است.

  • نقشه برداری
  • نقشه برداری هوایی با پهپاد
  • سنجش از دور (RS)
  • سامانه‌های اطلاعات مکانی (GIS)
  • امور بیمه، اداری و حسابداری
  • تولید محتوا

نکات مهم در ارسال رزومه

رعایت بعضی نکات می‌تواند موجب بهبود کیفیت و دیده‌شدن بیشتر رزومه شما شود. این نکات بسیار متنوع هستند و بسته به سازمان و شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید، می‌توانند متفاوت و حتی سلیقه‌ای باشند! در اینجا به مواردی اشاره کرده‌ایم که برای تکمیل فرم این صفحه اهمیت بیشتری دارد.

زمینه فعالیت‌های ما را بررسی کنید

در وبسایت آرکا به طور کامل خدمات و محصولات ما معرفی شده است. با مطالعه مطالب و براساس شناختی که از سابقه، مهارت‌ها و علایق خود دارید قطعاً می‌توانید قضاوت بهتری نسبت به نحوه همکاری و امکان‌سنجی آن داشته باشید. اگر ارتباط معناداری میان تخصص شما و نیازهای ما وجود دارد، حتما فرم همکاری با ما را تکمیل کنید.

سطح توانمندی خود را دقیق توصیف کنید

اگر قرار است در یکی از موقعیت‌های شغلی شرکت آرکا ایفای نقش داشته باشید، میزان تجربه، دانش فنی و مهارت‌های نرم‌افزاری خود را صادقانه توصیف کنید. از عنوان کردن عبارت‌های کلی که دقیقا سطح مهارت و قابلیت‌های شما را معرفی نمی‌کنند خودداری کنید.

جزئیات سوابق تحصیلی و شغلی خود را ارائه دهید

هر جزئیاتی که ممکن است از نظر فنی و اجرایی اهمیت داشته باشد بیان کنید. اگر برای ارائه سوابق حرفه‌ای خود، از عنوان پروژه‌ها و شرکت‌ها نام می‌برید، سمت یا نقش خود را نیز توضیح دهید؛ با این کار، ایده بهتری از سطح مهارت‌های فنی و ظرفیت مسئولیت‌پذیری خود ارائه می‌دهید.

چه ویژگی‌هایی شما را از سایرین متمایز می‌کند؟

در مهارت‌ها و توانمندی‌های خود، مواردی را که موجب برتری شما نسبت به سایر رقبا می‌شود با تاکید بیشتری معرفی نمایید.

اهداف و علاقه‌مندی‌های خود را مطرح کنید

اگر هدف طولانی مدتی را در کار خود دنبال می‌کنید، قصد ایجاد تغییر در حوزه کاری خود را دارید و یا به دنبال کسب تجربه‌های جدید هستید حتما با ما در میان بگذارید؛ ممکن است در تصمیم‌گیری‌های ما نیز مؤثر باشد یا بتوانیم پیشنهاداتی در جهت همکاری سازنده ارائه دهیم.