مدیریت اراضی و کاداستر مشتمل بر تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات در مورد زمین، مبتنی بر منافع عمومی نسل حاضر و آینده است. کاداستر به عنوان زیر مجموعه‌ای از مدیریت اراضی، اطلاعات مکانی لازم در شناسایی و حفظ مرزهای قانونی املاک را تأمین می‌کند.
از آنجایی که تعیین حدود یک زمین یا ملک با دقت مناسب مهمترین بخش کاداستر و مدیریت زمین محسوب می‌شود، نقش نقشه‌ برداری در این راستا بسیار حائز اهمیت است؛ خصوصاً اینکه بایستی دقت نقشه‌ های ترسیم شده پاسخگوی دعاوی حقوق و قانونی باشد. کارشناسان ما در شرکت آرکاسایمپ بر این مهم کاملاً واقفند.

_

آنچه کارشناسان و مدیران نیاز دارند

_
صحت‌سنجی آسان
و کم‌هزینه نتایج
داده‌های قابل اطمینان همراه با مستندات کافی
کمترین نیاز به حضور فیزیکی و نظارت مستند و مستمر بر وسعت بالای اراضی
اجرای عملیات با هزینه کم
و در زمان کوتاه

آنچه انجام می‌دهیم

خدمات تخصصی حوزه مدیریت اراضی و کاداستر

احداث و قرائت ایستگاه‌های ماندگار نقشه‌ برداری مطابق با استانداردهای سازمان نقشه‌ برداری کشور و اتصال به شبکه NCC بوسیله جدیدترین گیرنده‌های ماهواره‌ای GNSS توسط نقشه برداران متخصص ما انجام می‌گیرد.

تولید ارتوفتو با رزولوشن بهتر از ۱۰ سانتی‌متر و نقشه‌های ۱:۲۰۰۰ کاداستر با استانداردهای سازمان نقشه برداری کشور با استفاده از پهپادهای فتوگرامتری با هزینه مقرون‌به‌صرفه و در مدت زمان مناسب صورت می‌گیرد.

تبدیل تصاویر هوایی به نقشه‌ های کاداستر با تکنیک‌های فتوگرامتری پس از مثلث بندی تضمین کننده استانداردهای سازمان نقشه برداری کشوری صورت می گیرد. 

تصاویر ماهواره‌ ای رزولوشن بسیار بالا (VHR) راهکاری مناسب، در دسترس برای نظارت مستمر بر حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی می‌باشد و بدین ترتیب صرفه جویی قابل توجه‌ی در زمان، هزینه و منابع انسانی به کارگرفته شده فراهم می‌گردد.

درخواست مشاوره رایگان

 

به مشاوره

نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید

و سوال خود را از یک کارشناس بپرسید

آنچه انجام داده‌ایم

برخی پروژه‌های تخصصی حوزه مدیریت اراضی و کاداستر